El fet de ser adult no sempre és equivalent a què ens surtin les coses bé o que puguem preveure el que passarà.
Aquesta setmana, l'he pogut comprovar en dos fets.
Per començar quan he entrat al BLOG per a realitzar l'entrada setmanal, m'he adonat que l'entrada de la setmana passada no es va publicà correctament.
Així que començaré aquesta entrada recordant el més important del que es queda sense publicà la setmana passada.
I és que amb l'arribada del mes de febrer tenim un altre infant que ha celebrat el seu
5è ANIVERSARI, EN JAN.
Gràcies a les fotografies que va compartir amb la resta del grup, ara el coneixem un poc més. Així sabem que quan era petit ja viatjava a la República Txeca a veure la seva família d'allà; també sabem que va néixer el mateix dia que la seva mare, na Jana i que de ben jovenet li agradava anar en bicicleta.
PER A MOLTS D'ANYS JAN.
L'altre fet que em va deixar ben sorpresa va ser la presentació als infants dels nous RELLOTGES D'ARENA
Mirau, he comprat aquests rellotges d'arena, perquè el petit de color rosa està espenyat i a vegades trabuca.
Seguérem en rotllana a mirar-los.
QUIN US SEMBLA QUÈ ACABARÀ L'ARENA ABANS?
Ho dibuixam a un costat del full.
Una vegada acabat el dibuix, passam a compartir les seves hipòtesis:
- El blau, perquè el girarem i l'arena caurà.
- El vermell, perquè té més poqueta arena.
- El rosa, perquè és el més petit.
-El blau, perquè l'arena caurà i dels altres no.
- El groc, perquè té així d'arena.....
- El blau, perquè els altres faran més poqueta via.
- Jo crec el gros, perquè té un poquet més d'arena.
- El rosa, perquè és de tres minuts, i és més poc tres minuts i els altres no sabem si és de més minuts.
- El vermell també és de tres minuts perquè té poca arena.
I així seguim, compartint amb els companys el que pensam.
I vosaltres mirants els rellotges quins creieu que acabarà abans l'arena?
Personalment, estava ben convençuda que seria el vermell que tot indica que té menys arena i, per tant l'acabaria abans.
Idò no, va ser el GROC, i el tornam a comprovar per assegurar-nos.
Efectivament, és el GROC, d'un minut.
En aquest moment entrà la mestra Marga i ens regalà aquest petit vídeo del final de la sessió.
Aquesta setmana hem enllaçat un EL CONTE,
que pots contar i contar i contar i el goig i l'alegria dels infants no decau amb la sessió d'artística.
Així inspirant-nos amb aquesta obra d'art en forma de conte, a l'aula cada un realitzà la seva producció, al seu ritme i amb el material que necessità.
Aquesta setmana la proposta matemàtica tenia com a objectiu la descomposició del NOMBRE 5.
Teníem 5 personatges que els hem anomenat CRICS i els hem materialitzat amb policubs, que anaven d'excursió. Aquests 5 Crics havien agafat una tenda de campanya per si tenien fet. Amb ells hi hem jugat, per parelles cooperatives, i després hem representat el joc.
Aquí podeu veure diferents maneres de representar la situació,
diferents però i alhora correctes.
ESPER AQUESTA SETMANA ES PUBLIQUI CORRECTAMENT,BON CAP DE SETMANA
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada