Si durant les primeres setmanes de setembre ens dedicàrem a retrobar-nos, a explorar els nous espais i a descobrir les joguines de l'aula, durant aquesta setmana hem dedicat més temps a organitzar el nostre material individual.
Hem dedicat temps a fer diferents collages.
El primer, alguns infants ja ho realitzaren la setmana passada. És la portada pels arxivadors. La proposta, aparentment senzilla, a partir d'una foto de l'infant tallada amb sis trossos, l'havien de col·locar com els vingués de gust.
S'ha de dir que foren molts els que insistiren a realitzar la composició tal qual es veuen ells.
Aquests arxivadors aviat arribaran a casa, són per anar arxivant les tasques en paper que regularment duran dins la carpeta blava. Aquesta carpeta s'ha de buidar i les feinetes s'han de col·locar a l'arxivador, que quedarà sempre a casa.
Aquest serà un bon moment per seure'ns i parlar del que hem fet a l'escola.
El darrer, tenim un caramull de lletres de diferents mides, colors i estils. Sabeu perquè són?
Idò són per cercar les lletres del nom, s'ha de dir que no tots tenen el nom igual de llarg, i per tant, no tots tenen el mateix nombre de lletres. En canvi, tots les han cercat amb interès!
HEM SEGUIT GAUDINT DELS CONTES. D
e la mà d'en ROC, amb "Digue-ho"
D'en LLORENÇ, amb "La talpeta que volia saber qui li havia fet allò al cap"
De na BÀRBARA, amb "Olívia Babot: Experta en unicorns"
Ara una de freda i una de caleta! Recordau els cotxets que en PAU va dur a casa a arreglar, idò només n'han pogut arreglar un, ens ha explicat que falten ses rodes. Ara tendrem un grapat menys de cotxes per jugar al pati.
En canvi, gràcies a l'ajuda d'en SOL i la seva MAMA, ara tenim la grua muntada. Haurem d'anar alerta a espanyar-la per a poder gaudir d'ella molta estona.
HEM DEDICAT UN PARELL D'ESTONES A SEGUIR PARLANT DEL VOLCÀ.
Ara sabem que aquest volcà amb erupció està a l'illa de la Palma, i encara que sigui una idea un poc abstracta per ells hem fet un intent de situar-nos. Per fer-ho hem mirat diferents mapes: de les Illes Balears, d'Espanya i d'un mapamundi.
La majoria té una cosa clara. Als mapes, el blau representa la mar i en cotxe no hi podem anar.
Al volcà en erupció no hi podem anar en cotxe. Encara que: na Juliette ens ha dit que si tinguéssim un cotxe que suràs sí que podríem anar-hi i en Jan que si anéssim en Baleària podríem posar es cotxe dins el vaixell i anar-hi amb vaixell i el cotxe.
Aquesta conversa ens ha donat peu a fer una tasca per PARELLES COOPERATIVES.
Així cada parella amb un sol full i un llapis, s'ha posat d'acord amb com anirien fins a la Palma, i l'ha representat, per després posar-ho en comú en gran grup.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada